تمنای کمال شرحی بر دعای مکارم الاخلاق

کتاب تمنای کمال توسط نشر معارف منتشر شد.

تمنای کمال

این کتاب که با موضوع شرح دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه است به نوعی خروجی مجموعه برنامه‌های تلویزیونی حجت الاسلام محمدجواد حاجی‌علی‌اکبری رئیس ائمه جمعه کشور است که به همت حامد رمضانعلی جمع‌آوری و تدوین شده است

تمنای کمال شامل بخش‌های متعدد و مجزا می‌باشد که هر بخش از این کتاب شامل مفاهیم هر فراز از دعای شریف مکارم الاخلاق است. هر فراز از این دعا تحت یک عنوان خاص در یک الی دو صفحه شرح داده شده است. دعای مکارم الاخلاق بیستمین دعا از صحیفه شریفه سجادیه است که دریایی از مفاهیم والای ارزشی و اخلاقی و عرفانی و تربیتی را با زیباترین واژه‌ها، استوارترین جمله‌ها، ظریف‌ترین ترکیب‌ها و عمیق‌ترین معانی بیان می‌کند. این دعا مثل همه ادعیه این صحیفه شریفه با صلوات بر محمد و آل محمد ص شروع و با درخواست کامل‌ترین ایمان، برترین‌یقین، بهترین‌نیت‌ها و نیکوترین اعمال افتتاح و با تمنای حرکت در بهترین راه و مردن بر بهترین آئین‌ها پایان می‌یابد و در این بین بیش از نود جلوه از جلوه‌های بندگی در همه عرصه های زندگی را بیان می‌کند.

این اثر توسط نشر معارف در 256 صفحه و با قیمت 35000 تومان منتشر و در فروشگاه‌های پاتوق کتاب و کتابفروشی‌های جبهه انقلاب سراسر کشور در دسترس علاقمندان به کتاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *