امام حسین ع زندگی نامه خود را روایت می کند

حسین از زبان حسین ع روایت داستان زندگی امام حسین ع از زبان خودشان است.

حسین از زبان حسین

نزاع بین حق و باطل و تقابل خیر و شر از اول خلقت بوده، هست و خواهد بود. در جبهة حق صحنه‌های زیبایی از استقامت، عزت، ایثار و احسان وجود دارد و در مقابلش در صحنة باطل، ستمگری، شرارت و شقاوت، بی نهایت و به راحتی دیده می‌شود.

همیشه مرور ماجرای تقابل این دو عنصر درس‌آموز  است، اگر بخواهیم برای این تقابل آموزنده‌ترین مصداق را برگزینیم بی‌تردید ماجرای عاشورا و داستان کربلا آموزنده‌ترین است. اساسا عاشورا اوج این نزاع و درگیری است. در این باره اثر ارزشمند «حسین از زبان حسین ع» از آن دست کتاب‌ها است که ویژگی‌های منحصر به فردش آن را محبوب عام و خاص کرده است. در عین حال که مستند و پژوهشگرانه است، روایتی داستانی دارد.

این کتاب زندگی و زمانه حضرت ابا عبدالله ع را از زبان خودشان روایت می‌کند. فصل آخر کتاب که به ماجرای اسارت خاندان ابا عبدالله ع می‌پردازد از زبان بانوی صبر حضرت زینب کبری س روایت می‌شود. مخاطبی که در فصل «و تو چه می‌دانی چیست کربلا؟» لحظه به لحظة عصر عاشورا را با سیدالشهدا ع گریسته است بعد از آن با این بانو همراه می‌شود و مصیبت عاشورا را همراه با زیبایی‌اش درک می‌کند.

کتاب حسین از زبان حسین ع به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان اولین بار در سال 1398 در دو جلد سخت و نرم چاپ شد و در کمترین زمان به چاپ پنجم رسید.

کتاب «حسین از زبان حسین ع» به همراه هفت کتاب دیگر «همه نوکرها»، «آن سوی مرگ»، «علی از زبان علی»، «اصول دین نوجوان»، «شکار هیولا»، «اهل بیتی‌ها»، و «ماجرای فکر آوینی» که پر اقبال‌ترین کتاب‌های نشر معارف از طرف مخاطبین است با ۳۰ در صد تخفیف و باقی کتاب‌ها با ۲۰ در صد تخفیف در معرض فروش اینترنتی سایت نشر معارف قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *