آن سوی مرگ سه روایت از تجربه پس از مرگ

کتاب «آن سوی مرگ» که از سوی نشر معارف منتشر شده، دربردارنده سه روایت از تجربه افرادی است که در سه مرحله دنیای پس از مرگ را برای دقایقی تجربه کرده و آن را صادقانه برای مخاطب روایت کرده‌اند. کتاب نثری خوش‌خوان و ساده دارد. روایت‌ها گاه باورنکردنی است و مخاطب را میخکوب می‌کند.

آن سوی مرگ

شخصیت‌پردازی سه روایت نقل شده، به گونه‌ای صورت گرفته که مخاطب با آن همراه شده و همذات‌پنداری کند. دنیای پس از مرگ و حوادث بعد از آن، همواره یکی از پرسش‌هایی است که ذهن بشر را به خود مشغول داشته است. آثاری مانند «آن سوی مرگ» به مخاطب این کمک را می‌کند تا بتواند تاحدودی از دنیایی که پس از مرگ در انتظار انسان است، آگاهی یابد. برخی از این روایت‌ها گاه مخاطب را تکان می‌دهد و سبب می‌شود تا پس از اتمام کتاب، مخاطب با خود بیندیشد که او برای دنیای پس از مرگ چه کرده است.

«آن سوی مرگ» به قلم جمال صادقی و با همکاری محمدحسین حاجی ده‌آبادی در 350 صفحه منتشر شده است. این اثر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده به طوری که در کمتر از دو سال، در 60 هزار نسخه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این اثر به همراه هفت کتاب دیگر از جمله «علی از زبان علی»، «حسین از زبان حسین»، «اصول دین نوجوان»، «همه نوکرها»، «اهل بیتی‌ها» و «شکار هیولا» جزو پرفروش‌ترین‌های طرح تابستانه سایت نشر معارف معرفی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را در طرح تابستانه با 30 درصد تخفیف تهیه کنند. همچنین دیگر آثار این نشر نیز با 20 درصد تخفیف در دسترس است.  علاقه‌مندان برای تهیه این آثار می‌توانند از طریق همین سایت و یا به صورت حضوری به پاتوق های سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *